Pages

2 Kasım 2011 Çarşamba

KURABİYE CANAVARI İÇİN YENİ ÖNERİ


Merhaba :) Daha önce verdiğim tarifte üst süsleme için tart jöle ve hindistan cevizini karıştırma önerisi vermiştim . Lakinnnn; arkadaşım Beysun'un kızı Defnenin doğumgünü partisi için yaptığım denemede hazır kivili-elmalı jöle ile hindistan cevizini karıştrıdım, çok çok daha başarılı sonuç aldım. Gözler için ise bu sefer albeninin draje bisküvi topcuklarını kullandım. Onların üstüne de şekerli glaziür ile göz bebekleri yaptım.

Çocuklar da büyükler de görünce çıldırdılar pasta için. amaaaaaaaa.... iş yemeye gelince çocuklar yeşil karışımı sıyırmaya tercih ettiler, büyükler ise yeşil karışımın tadını beğendiler.

Yaniii, yeşilin sebzeye benzerliği falan mıdır nedir bilmiyorum ama çocuklar yemeye pek hevesli değiller, keki afiyetle yediler ama ondan şüphe etmeyin sakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder