Pages

3 Kasım 2011 Perşembe

DAMLA ÇİKOLATALI KAKAOLU KEK

"Biri beni durdursuuuuunnn!!!!!!!"

Pasta yapmak da yemek de çok fazlasıyla zevkli bir olay ve ben kendimi durduramıyorum. Tabii bunun sonu bana ve pastamın tadına bakan herkese de kilo olarak geri dönüyor ama ne demişler can boğazdan gelir :) O zamaaaannnn "Hadi şimdi kekimizi yapalım" :)



3 yumurta, 1 su bardağı toz şeker, 1 su bardağı sıvı yağ( ben yağa karşıyım o yüzden yarısını su koymayı tercih ediyorum.Yağ olarak da fındık yağı tercihimdir ), 1 çay bardağı süt, 1 paket kabartma tozu, 1-1,5 su bardağı unu karıştırıyoruz. 2 çorba kaşığı kakao ve arzu ettiğiniz kadar damla çikolatayı da ekliyoruz ve tekrar karıştırıyoruz. Kek kalbını yağlayıp, unladıktan sonra karışımımızı boşaltıyoruz ve önceden ısıttığımız 180 C fırında 30-35 dk pişiriyoruz. Üzeri için Dr'un hazır çikolata sosunu daha yoğun kıvamlı ölçülere göre pişiriyoruz ve kekimizi kaplıyoruz. Dekor olarak da ben Kahve Dünyasının çikolata parçalarını ve beyaz-siyah çikolatalı dekor şekerlerini kullandım. Afiyet Olsun :) 

1 yorum:

  1. Durma şekerim durma...!!! Biz bu durumdan gayet memnunuz... Ama tabii eskiden deneklerin bizken daha da memnunduk. Şimdi bu güzel pastaların tadına başkaları bakıyorrr...ühü..ühü...

    YanıtlaSil