Pages

21 Kasım 2011 Pazartesi

PİSİ PİSİCİKLER

Kedigillerinden oldum olası hiç hazetmemişimdir. Adamsendeci bir tavırları var gibi gelir bana. Dokunamam, yanlarımda geçerken bana değmelerine katlanamam, mamaları bile pis kokar... Amaaaa; figür olarak bana çok etkili gelirler, görsel açıdan yani dekoratif olarak etkileyiciler.
 İyi fotoğraf verirler mesela. Karikatürizelerdir..bkz. Kötü kedi Şerafettin :)
Biblo yapın, tabağa motif olarak çizin her daim güzel dururlar.
O yüzden de Çeşme'de fotoğraflarını çektiğim bir kaç kedinin
müthiş pozlarını sizlere göstermek istedim.

Kendilerini insan zannettikleri gerçekten de doğru gibi poz vermemişler mi sizce de?







1 yorum:

  1. Ben, kedigillerden oldum olası fazlasıyla haz eden Evren, fotoğraflara bayıldımmmmm tabiyyy ki! Özellikle de pencere kenarındakilere. Çok komik hayvanlar bunlar gerçekten, sanki beni de çek beni de çek der gibi bakmış arkadaki :)

    YanıtlaSil