Pages

22 Ekim 2011 Cumartesi

KURABİYE CANAVARI CUPCAKE

Seçkin'ciğim facebookda sayende meşhur olduk demiştin ya, sıra geldi senin bir gün mail atarak bana bunu yapar mısın dediğin cupcake :) Tabii ben oradaki görüntünün aynısını yakalayamamıştım ama kendimce yorumlayarak yaptığım ve beğeni alan tarifim şöyle;


Efendim ben pembiş cupcake tarifimdeki ölçüleri pek severim,
yine o ölçülerle cupcake'imizi yapalım.



Süsleme için; Dr'un hazır tart jölesini tarife göre yaparak, hindistan cevizi ve arzu ettiğiniz renkteki gıda boyası ile karıştırın, ben yeşili tercih ettim. Bu arada gıda boyaları çok kuvvetlidir o yüzden her zaman kürdanın ucu ile katmanız yeterli gelecektir. Cupcakelerimiz soğuyunca bıçak yardımı ile bitim yerlerinden kesik atın ve hazır bisküvi kurabiyeleri yerleştirin. Üzerlerini hindistan cevizli karışımla kaplayın ve göz yapın. Ben göz olarak çikolata kaplı kahve toplarını tercih ettim. Afiyet Olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder